سیزده بدر

روستای برنجگان

روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

سیزده بدر

احمدرضا محمدیان برنجگانی
روستای برنجگان روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

سیزده بدر


سیزده‌به‌در سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن های نوروزی است. در تقویم‌های رسمی ایران این روز روز طبیعت نامگذاری شده‌است و از تعطیلات رسمی است. برخی بر این باورند در این روز باید برای راندن نحسی از خانه بیرون روند و نحسی را در طبیعت به در کنند. اما برای اثبات اینکه ایرانیان قدیم هم این دیدگاه را داشتند هیچ روایت تاریخی و قابل استنادی وجود ندارد. بعد از سیزده به در، جشن های نوروزی پایان می پذیرد.انشاالله که سیزده بدر خوبی داشته باشید . اگر روز سیزده بدر رفتین کنار رودخونه یا صحرا و باغ های برنجگان حتمآ جای ما را هم خالی کنید و اگر دوست داشتین از عکس هایی که از طبیعت می گیرید برای من بفرستید تا بزارم تو وبلاگ .



نظرات شما عزیزان:

سپيده
ساعت20:49---14 فروردين 1392
mer30 jaleaaleb bod vali ta jai ke ma khabar darim baraye baz sazie masjdd ahmad reza mohamadi va pesareshon kheili zahmat keshidan vali hich esmi azashon nabordid
پاسخ:دوست خوبم ممنون هستم که به این نکات ظریف اشاره می کنید ، من اسم فرد خاصی را مطرح نکردم و از عکس های ارسالی دوستان که تهیه کرده بودند استفاده کردم ، شما هم اگر عکس خاصی دارید برای من بفرستید تا در وبلاگ استفاده کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: عکسهای جالب و دیدنیاخبار برنجگانمناسبت ها

تاريخ : | | نویسنده : احمدرضا محمدیان برنجگانی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.

دانلود آهنگ جديد